torsdag den 7. juni 2012

Pandekager!




Efter AT-fremlæggelse og offentliggørelse af årskarakterer
havde jeg enormt meget lyst til pandekager.
Så da jeg kom hjem, 
lavede jeg halv portion af amerikanske pandekager,
og fandt min Berlin-importerde ckoholadedims frem.
Det var alt muligt værd!
Jeg har også købt sommerens første vandmelon!

I morgen står den på årsprøve i skriftlig engelsk.
Man skal selv have printer med,
så jeg ruller en kuffert med på gym i morgen...
Voldsomt upraktiskt.
Men jeg klarer mig!
For bagefter er der læseferie!

Ønsk mig held og lykke!

Mo

2 kommentarer:

  1. Mmmmh... det ser lækkert ud! :-D Det lyder godt nok lidt besværligt med at tage en printer med i skole? XD

    //nanse-mitliv.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det var virkelig også bøvlet! Det eneste sted, printeren passede, var i en kuffert, så jeg måtte slæbe den med i bussen... Men det gik alt sammen ;-)

    SvarSlet