torsdag den 28. juni 2012

summer vacation

 




I dag var der translokation for fortsætterklasser på gymnasiet.
Jeg havde bagt kage til klassen,
så da der kun mødte ni op,
var der en del kage!
Det var herligt.
Da vi skulle ind i salen og høre på rektor tale,
skulle der uddeles legater.
Vi er næsten 300 1.g'ere,
så det havde jeg ikke skænket en tanke.
Men da der kun var ét legat tilbage, 
blev der forklaret en masse om det
og så blev mit navn råbt op!
Jeg fik et legat!
Det var for:
"særlig grad og bevidst har modvirket til, at samtlige piger i hendes klasse er medtaget i fællesskabet"

Det var en vild og fantastisk oplevelse!
Efter gym tog min veninde og jeg til Aalborg,
hvor jeg købte nogle basic sommer ting,
et par øreringe, et håndsmykke og en hvid skorte (tunika).
Det var en god dag!

Hav en herlig sommerferie!
Mo



Ingen kommentarer:

Send en kommentar