fredag den 24. august 2012

home alone - almost

I dag har jeg været alene hjemme i lang tid,
for min vagt på arbejdet blev aflyst.
Jeg købte ind til aftensmad -
alt lige fra frosne pitabrød og smoothie blanding over varmrøget laks
 til jordbær og mørk mint chokolade.
Jeg endte med at spise det på første billede til aftensmad.
Jeg ringede til Johanne,
som heldigvis kunne komme forbi ved halv otte tiden,
så vi spiste jordbær, drak te og snakkede om gymnasiestart.
Desuden så vi min absolutte yndlingsfilm - A Lot Like Love.
(Jeg købte soundtracket på iTunes lige før - vidunderligt!)
Johanne tog hjem omkring kl 11,
så nu ser jeg filmen igen (that's right!) og hænger ting op på min væg.
Den får mig altid til at få lyst til at rejse eller lave et eller andet kreativt!
Så kan man ikke det ene, så må man gøre det andet...



Min favorit film - ubetinget.
Verdens bedste soundtrack!
God weekend!
Mo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar