torsdag den 6. september 2012

travlhed og hygning

Min bror var hjemme sidste weekend, så vi lavede en syret dessert med is, daim, lakrids og nektarin!
H&M // blå sweater, bordeaux top, hårspænde Vero Moda // grøn sweater, grøn skjorte
Uff, det er hårdt at starte i skole igen...
Men også meget hyggeligt!
Jeg har ikke så mange forskellige timer i år,
og i dag har jeg fået lov til at skifte fra mat B til samf B,
så det er herligt!
I fredags var jeg i Aalborg med en veninde fra klassen,
og der købte jeg en del...
Det havde jeg lige brug for ;-)

I går og i morges passede jeg børn derude,
hvor jeg nogle gange rider.
Det var enormt hyggeligt!
Og så tjener man lidt penge!
I morges, da jeg skulle ind til gymnasiet,
måtte jeg køre med skolebussen først, 
da de bor på landet. 
Egentlig skulle jag have skiftet til den rigtige bus,
men den mega-flinke chauffør kørte mig de 20 km til Hobro
og satte mig af lige uden for gymnasiet.
Og der var kun mig i bussen!

Nu vil jeg købe mig en kanelsnegl,
imens jeg venter på, at jeg skal have time.

Mo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar