tirsdag den 29. maj 2012

Cykling

Her lagde min cykel sig efter godt 25 kilometer...

Et hyggeligt billede fra en hyggelig dag
Lille, nye føl Sigga!


Weekenden bød på solskin hver dag,
så jeg har opholdt mig mest muligt i solen for at blive solbrændt.
I går cyklede jeg først 13 kilometer
for at besøge det sted,
hvor jeg plejede at ride,
for de har nemlig fået et lille, sødt føl!
Hun var så fin og nuttet!
Bagefter lavede jeg, for første gang længe,
noget træning i form af horsemanship med deres 'gamle' føl.
Det var enormt hyggeligt,
så måske skal jeg til at arbejde mere med det til sommer?

Derefter cyklede jeg 6 kilometer for at besøge min efterskole-udsendte-veninde Johanne!
Det var skønt, sjovt og maget lang tid siden sidst.
Jeg regner med at tilbringe noget af min læseferie hos hende
på hendes efterskole!
Til sidst cyklede jeg 7 kilometer hjem
for at tage til møde og få en masse vagter på arbejde i juni!

Nu går det ned ad med vejret igen...
Men i morgen er det sidste rigtige undervisningsdag!
Nu er der snart sommerferie!!

Mo


*Forresten har jeg bestilt noget på asos.com - det blogger jeg om, når det kommer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar