torsdag den 24. maj 2012

Sommer. Snart Sommer.


Der dufter helt fantastisk udenfor lige i tiden.
Syrenerne i vores have står i fuld flor
og solen har skinnet de sidste mange dage!
Jeg har trukket mine eksaminer:
jeg skal op i musik!
Det kunne ikke være bedre!
Udover det, er der en årsprøve i skriftlig engelsk og mundlig spansk,
men det går helt sikkert fint.
Fra den 8. til den 21. juni skal jeg slet ingen ting!
Jeg har for-sommerferie!
Hvis vejret bliver som nu,
så er der mulighed for at blive solbrændt!
Succes!





Vi laver ikke så meget på gymnasiet i tiden.
Det er faktisk rart at opleve!
Min suppekur går desudne OK....
Selvom jeg har boycottet suppen
(den smager fordærdeligt)
så nu er jeg bare på semi-grøntsagskur.
Jeg tror det bliver den sidste i lang tid nu!
I morgen skal jeg have to moduler
og om aftenen er der musical-reunion fest på gymnasiet!
Jeg tror det bliver godt! 

Jeg håber vejret er godt hos jer!
Mo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar